Verito

‘Wij blijven niet voor niks zo lang klant bij Verito.’

Gepubliceerd op: maandag 22 juni 2020
Categorie: Algemeen, Commerciële opleiders, Verenigingen

‘Wij blijven niet voor niks zo lang klant bij Verito.’

KNMT is al meer dan honderd jaar dé beroepsvereniging van tandartsen, orthodontisten en kaakchirurgen in Nederland. De vereniging werkt aan optimale omstandigheden voor hun ruim tienduizend leden, zodat patiënten de beste mondzorg kunnen krijgen. KNMT gebruikt al jaren de oplossing van Verito voor onder andere hun financiële en projectadministratie. Recentelijk hebben zij ook de Verito-oplossing voor opleiders ingezet voor hun KNMT Academy. Monique Koenders, controller bij KNMT, vertelt over haar ervaringen met Verito.

Oudste klant?

We werken bij KNMT als sinds 1999 met Microsoft Dynamics 365 Business Central en z’n voorgangers. Dat deden we eerst bij een andere partij, maar al snel zijn we op zoek gegaan naar een andere partner en bij Verito terecht gekomen. Ik denk dat we een van hun oudste klanten zijn. Ons CRM-systeem is gebaseerd op Lotus Notes, dit is gekoppeld aan de financiële en projectoplossing en sinds kort de opleidingsmodule van Verito.

Communicatie is key

Vrij recent zijn we ook de opleidingsmodule van Verito gaan gebruiken. Om dat goed te laten werken, moest een koppeling gelegd worden tussen de opleidingsmodule, onze website en ons CRM-systeem. Doordat het hier om drie verschillende applicaties gaat die naadloos met elkaar moeten communiceren, had dit nogal wat voeten in aarde. Het is bij zo’n driehoeksverhouding extra belangrijk afspraken opgevolgd worden. Alle lof aan Verito die de touwtjes in handen nam en zorgde dat de afspraken werden bewaakt.

De opleidingsmodule zit mooi in elkaar

De module zit heel mooi in elkaar: zodra iemand zich aanmeldt voor een cursus, wordt er een factuur aangemaakt en die wordt meteen online ter betaling aangeboden. Werkzaamheden die in het verleden veel tijd vroegen worden nu grotendeels door de software uitgevoerd, dit levert een enorm tijdswinst op. We moeten met deze geïntegreerde oplossing wel scherp blijven. Als één partij een klein dingetje verandert, kan dat grote gevolgen hebben. Dan komen aanvragen niet binnen of worden de facturen niet verzonden – en dus niet betaald. Ook hierin speelt Verito een belangrijke rol: zij controleren heel veel voor ons en denken pro-actief mee aan de beste oplossing.

Hulpvaardig en klantgericht

Onze samenwerking verloopt heel prettig. Uiteraard hebben we onze voorkeuren voor wie ons helpt. Doordat we al zo lang klant zijn, werken we graag met een oude rot in het vak, die precies weet hoe onze systemen in elkaar zitten. Maar als we vragen naar een specifiek persoon, is dat nooit een probleem. Ook daarin zijn ze heel hulpvaardig en klantgericht. Ja, je blijft ook niet voor niks zo lang klant bij een organisatie, toch?

Meer weten?

Wil je meer weten over KNMT of over de KNMT Academy? Bezoek dan de website van KNMT. Wil je meer weten over Verito of over onze module om opleidingen te beheren? Laat het weten via 055 534 30 06 of ol@verito.nl. Wil je regelmatig worden geïnformeerd over relevante ontwikkelingen in jouw branche of op jouw vakgebied? Meld je dan aan voor onze nieuwsbrief.

Owe Loonstra

Wat zeggen onze referenties?

Trots op onze klanten