Verito

18-10-2018 Goede doelen, Verenigingen

Co-creatie Vogelbescherming Nederland en Verito werpt vruchten af

‘Het ontwikkelen en in gebruik nemen van een geheel nieuw CRM-pakket door Vogelbescherming Nederland is een nauwe... Lees meer
Co-creatie Vogelbescherming Nederland en Verito werpt vruchten af

20-9-2018 Algemeen

Stapje voor stapje naar procesautomatisering

Automatiseren betekent loslaten. En loslaten moet je durven. Hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers de tools die hen worden... Lees meer
Stapje voor stapje naar procesautomatisering

5-9-2018 Algemeen

Data inzetten als meerwaarde voor uw relatie

De relatie tussen u en uw klant of donateur is een continue wisselwerking. Een almaar voortdurend spel van geven en nemen en... Lees meer
Data inzetten als meerwaarde voor uw relatie

16-7-2018 Algemeen, Goede doelen

Woud aan applicaties zorgt voor gemiste kansen in customer journey

Het is een misvatting dat het in kaart brengen van de customer journey alleen relevant is voor service- en salesgerelateerde... Lees meer
Woud aan applicaties zorgt voor gemiste kansen in customer journey

9-7-2018 Algemeen, Goede doelen

Dierenambulance Amsterdam succesvol over op Dynamics NAV 2017 en Verito modules

Dierenambulance Amsterdam heeft gekozen om over te gaan naar Microsoft Dynamics NAV 2017 en standaard Verito modules. De... Lees meer
Dierenambulance Amsterdam succesvol over op Dynamics NAV 2017 en Verito modules

12-6-2018 Algemeen

Vacature Helpdeskmedewerker / Beheerder klantportal

Verito is op zoek naar versterking! Heb jij talent en vaardigheden om de customer engagement naar onze klanten op een hoger... Lees meer
Vacature Helpdeskmedewerker / Beheerder klantportal

7-6-2018 Goede doelen

Herkent u deze vier invalshoeken bij een donatie-aanvraag?

Bij een donatie-aanvraag zijn meerdere personen vanuit verschillende rollen betrokken. Een uitdaging dus om alle personen te... Lees meer
Herkent u deze vier invalshoeken bij een donatie-aanvraag?

25-5-2018 Algemeen

CRM: Een manier van werken? Softwarepakket? Beide?

Het is een eeuwenoude strategie: achterhalen wat uw donateurs, cursisten of klanten bezighoudt en wat ze nodig hebben en daar... Lees meer
CRM: Een manier van werken? Softwarepakket? Beide?

8-5-2018 Algemeen

Uw relatie zelf aan de knoppen met 24/7 online selfservice

In het huidige digitale landschap zijn mensen gewend continu inzicht te hebben in hun aankopen, hun energie- of... Lees meer
Uw relatie zelf aan de knoppen met 24/7 online selfservice

Wat zeggen onze referenties?

Trots op onze klanten