Verito

  • Op zoek naar één oplossing voor uw gehele organisatie?

    Maak kennis met Verito Charity. Of lees waarom andere goede doelen enthousiast zijn!

    Lees meer

Wat is uw uitdaging?

Fondsenwerver

U bent verantwoordelijk voor het uitdenken en uitvoeren van het werven van fondsen en donateurs. U zet campagnes op, maakt analyses en selecties en bewaakt de resultaten...
lees meer

Donateurbeheer

U verwerkt alle giften, bewaakt de vastlegging van relaties en beantwoordt telefoontjes van uw relaties. U bent nauw betrokken bij de verwerking van de response van de campagnes...
lees meer

Aanvraagbeheerder

Uw organisatie financiert lokale en (inter)nationale projecten. De aanvragen die hiervoor binnenkomen worden door u beoordeeld en afgehandeld. U bewaakt de voortgang en communiceert met de aanvrager...
lees meer

Collecte coördinator

U bent verantwoordelijk voor de landelijke collecteweek van uw organisatie. U onderhoudt contacten met de regio-coördinatoren en de vrijwilligers in het land...
lees meer

Directeur

U bent verantwoordelijk voor de hele organisatie. U heeft behoefte aan tijdige en eenduidige rapportages over alle bedrijfsonderdelen heen. Die inzicht bieden in wat goed gaat en vooral in wat aandacht nodig heeft...
lees meer

Is er nog nieuws?

20-9-2018 Algemeen

Stapje voor stapje naar procesautomatisering

Automatiseren betekent loslaten. En loslaten moet je durven. Hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers de tools die hen worden... Lees meer
Stapje voor stapje naar procesautomatisering

5-9-2018 Algemeen

Data inzetten als meerwaarde voor uw relatie

De relatie tussen u en uw klant of donateur is een continue wisselwerking. Een almaar voortdurend spel van geven en nemen en... Lees meer
Data inzetten als meerwaarde voor uw relatie

16-7-2018 Algemeen, Goede doelen

Woud aan applicaties zorgt voor gemiste kansen in customer journey

Het is een misvatting dat het in kaart brengen van de customer journey alleen relevant is voor service- en salesgerelateerde... Lees meer
Woud aan applicaties zorgt voor gemiste kansen in customer journey

Wat zeggen onze referenties?

Trots op onze klanten