Verito

De Verito medewerkers

Bij Verito Informatisering werken elf enthousiaste en ervaren medewerkers. Wij onderscheiden daarbij een aantal afdelingen:

  • Research & Development.
    De medewerkers binnen deze afdeling zijn verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van onze standaard oplossing. Daarnaast zijn zij nauw betrokken bij de upgrades van onze klanten naar de laatste versie en bij de conversie van gegevens vanuit de 'oude' systemen naar Dynamics Business Central.
  • Consultancy & Projectmanagement.
    Deze medewerkers zijn volop actief bij het implementeren van Business Central en de Verito modules. De consultants geven training, ondersteunen bij de inrichting en staan onze klanten met raad en daad bij. De projectmanagers zijn verantwoordelijk voor de verschillende projecten als het gaat om doorlooptijd, kwaliteit en kosten.
  • Helpdesk.
    De medewerkers bieden ondersteuning bij het dagelijks gebruik van onze oplossing.
  • Marketing & Sales.
    De medewerkers zijn het eerste aanspreekpunt voor organisaties die zich oriënteren op nieuwe software. Zij verkennen de mogelijke match tussen de eisen en wensen van een organisatie en de (on)mogelijkheden van de Verito oplossing. Zij zijn tevens nauw betrokken bij het accountmanagement bij bestaande klanten en bij het gebruikersoverleg VeriGO!
  • Officemanagement.
    De medewerker is verantwoordelijk voor de lopende, praktische zaken. Van facturatie en aanmaningen tot HRM werkzaamheden. Een spin in het web en een waakhond in één.
  • Directie.
    De twee oprichters/eigenaren zijn nog volop actief en betrokken bij de dagelijkse werkzaamheden.

De Verito medewerkers

Wat zeggen onze referenties?

Trots op onze klanten