Verito zoekt versterking!

Ben jij onze nieuwe collega die onze klanten helpt succesvol(ler) te zijn?

Lees meer
Verito zoekt versterking!

Welke ondersteuning mag u verwachten?

Verito biedt haar klanten ondersteuning met haar eigen helpdesk. Hier kunt u met al uw vragen terecht. De medewerkers van onze helpdesk zijn altijd op de hoogte van uw specificaties.

Onze helpdesk is gericht op het beantwoorden van al uw technische en functionele vragen over uw systeem. Bij eventuele storingen die optreden in de door ons geleverde software, draagt de afdeling zorg voor herstelwerkzaamheden.

Daarnaast wordt u op de hoogte gehouden van de nieuwe Microsoft Dynamics NAV versies die uitkomen.

De helpdesk is bereikbaar via (055) 534 30 06 of via e-mail op support@verito.nl, op werkdagen van 9.00 tot 17.30 uur.

Als klant heeft u tevens de mogelijkheid om gebruik te maken van de CustomerSource van Microsoft. Dit is een portal waarin veel voorkomende vragen worden beantwoord en waar tal van documentatie beschikbaar is.

Wat zeggen onze referenties?

"Wij hebben een volledig geïntegreerde oplossing voor relatiebeheer, fondsenwerving en financiële administratie. Wij kunnen de resultaten van de mailings tot in detail analyseren en onze fondsenwerving optimaal managen. De inzet van Verito Charity heeft het Nederlands Bijbelgenootschap een besparing van minimaal drie FTE opgeleverd."

Bernd Rademaker
Nederlands Bijbelgenootschap

"De financiële administratie, het beheer van de aangesloten leden en de projectadministratie worden bijzonder efficiënt ondersteund met Microsoft Dynamics."

Wim Kipperman
Vakcentrum

"In onze zoektocht hebben wij nadrukkelijk gezocht naar een partner die bij ons past, die met ons meedenkt en begrijpt dat in een sterk veranderende wereld niet alles van te voren is vast te leggen. Verito heeft hierbij een uitstekende indruk gemaakt. Zij zijn flexibel en willen samen met ons sparren over nieuwe ontwikkelingen. Wij hebben het volste vertrouwen dat wij met Verito en Verito Education een grote stap vooruit maken. Niet alleen voor onze eigen organisatie, maar ook voor onze relaties waarvoor wij diensten en ondersteuning verlenen."

Jan van Geffen, Manager bedrijfsvoering
Kaliber Kunstenschool

"Het softwarepakket dat wij gebruiken was dringend aan vervanging toe. De veranderingen in de Telecom & ICT wereld gaan steeds sneller. Wij zijn een toonaangevende leverancier en willen deze positie uiteraard vasthouden. De overstap naar NAV 2013 biedt ons de mogelijkheid om ook in de toekomst nieuwe producten en diensten snel en effectief te administreren."

Mike Overhoff, Directeur
Overhoff

"Cursussen zijn met één actie te verplaatsen naar een andere tijd en/of accommodatie. Je pakt de cursus op en sleept deze naar waar je hem hebben wilt. Door het “inzoomen” op de cursus, is in een handomdraai detailinformatie inzichtelijk. Deze gegevens zijn vervolgens eenvoudig te bewerken."

Ralph Meijer, Coördinator ICT-projecten
Sportcentrum Olympos

"Verito Informatisering maakt het mogelijk om ons werk sneller en beter te doen. Hun kennis van de branche, de flexibiliteit van de software en de medewerkers maakte de keuze voor Microsoft Dynamics en Verito Informatisering een logische stap."

Petra Sterenberg
Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF

Trots op onze klanten

KNMT
Sportcentrum Olympos
Sympany
Nederlands Bijbelgenootschap
Ateliers Majeur
Markant
Schouten & Nelissen
Vogelbescherming
NEVI
Trias
Apostolisch Genootschap
Cultura

Contact

Tel:(055) 534 30 06
Mail:info@verito.nl
Stadhoudersmolenweg 54
7317 AX Apeldoorn

Locatie Verito

Volg ons

Nieuwsbrief

Copyright © Verito Informatisering 2017 - 2017   |  Privacy Policy  |  Sitemap  |  Login