Verito

Wat zeggen onze referenties?

"We hebben inmiddels een hands-on-workshop gehad waarin we een goed beeld hebben gekregen hoe het systeem eruit gaat zien. Wat we heel fijn vinden is dat het op Microsoft gebaseerd is, dat geeft herkenning en dat helpt. Daarnaast zijn wij enthousiast over de medewerkers van Verito en de ruime ervaring die zij hebben met commerciële opleiders. Ja, onze verwachtingen zijn hooggespannen."

Harm Jan Bouwknegt, directeur
Regina Coeli Language Institute

"Verito heeft ons in korte tijd overtuigd van haar kennis van onze branche en onze processen. En zij heeft ons een oplossing gepresenteerd die qua structuur en opbouw onze huidige werkwijze prima kan ondersteunen en die volop mogelijkheden biedt om in de toekomst met ons mee te groeien. Onderscheidende onderdelen? Het grafisch planbord, de grafische workflow en de mogelijkheden om Verito Education te ontsluiten naar internet met de webconnector."

Chris Baselmans, Hoofd Informatie en Proces Management
Schouten & Nelissen

"Als NEVI doen wij veel verschillende dingen: ledenbeheer, cursussen, opleidingen, evenementen! Toch wilden we graag alles vanuit één effectief systeem regelen. Met onze oude systemen kwam er nog veel handwerk aan te pas. Dit was erg inefficiënt. Omdat onze organisatie verder wil professionaliseren gingen we op zoek naar een betere oplossing. Verito kwam met een ERP-systeem dat allesomvattend en breed georiënteerd is."

Danny van Wijngaarden, ICT Manager
NEVI

"Wij hebben een volledig geïntegreerde oplossing voor relatiebeheer, fondsenwerving en financiële administratie. Wij kunnen de resultaten van de mailings tot in detail analyseren en onze fondsenwerving optimaal managen. De inzet van Verito Charity heeft het Nederlands Bijbelgenootschap een besparing van minimaal drie FTE opgeleverd."

Bernd Rademaker
Nederlands Bijbelgenootschap

"De keuze was snel gemaakt. Verito had en heeft de branchekennis en de kunde om een opleidingsorganisatie als de onze met een goede oplossing te ondersteunen. "

Elly van Egmond, Systeembeheerder
De Baak

‘We willen onze leden en donateurs zo goed mogelijk en op maat voorzien van informatie en andere diensten waar ze het meest in geïnteresseerd zijn. Via het CRM weten onze leden/donateurs en belangstellenden beter waar Vogelbescherming voor staat en wat ze te bieden heeft en leren wij hen beter kennen, zodat we ook beter op hun behoeften kunnen inspelen. Een win-winsituatie dus.'

Gijs van der Laan, hoofd bedrijfsvoering
Vogelbescherming Nederland

"De financiële administratie, het beheer van de aangesloten leden en de projectadministratie worden bijzonder efficiënt ondersteund met Microsoft Dynamics."

Wim Kipperman
Vakcentrum

"In het verleden gebruikten wij een los pakket om de aanvragen te beheren. Hierdoor hielden wij op meerdere plaatsen gegevens vast van onze doelgroep en was het nodig om handmatig informatie van het ene naar het andere pakket over te zetten. Het was daardoor ook niet mogelijk om snel een compleet inzicht in onze relaties te krijgen. Door het beheer van de aanvragen in Dynamics NAV onder te brengen hebben wij het beheer van en het inzicht in onze relaties enorm verbeterd."

Jan Wezendonk, Directeur
Nationaal Fonds Kinderhulp

"Wij hebben ook andere Dynamics NAV partners gesproken. Waarom voor Verito gekozen? Meerdere redenen: Wij hebben Verito in de afgelopen 10 jaar leren kennen als een betrouwbare, aangename partner. Verito heeft ons verrast met nieuwe functionaliteiten als een grafische workflow en veldcontrole en Verito heeft uitgebreide ervaring met het ontsluiten van Dynamics NAV naar onze vrijwilligersportal. "

Ben Vat, ICT manager
Apostolisch Genootschap

"Het softwarepakket dat wij gebruiken was dringend aan vervanging toe. De veranderingen in de Telecom & ICT wereld gaan steeds sneller. Wij zijn een toonaangevende leverancier en willen deze positie uiteraard vasthouden. De overstap naar NAV 2013 biedt ons de mogelijkheid om ook in de toekomst nieuwe producten en diensten snel en effectief te administreren."

Mike Overhoff, Directeur
Overhoff

"Verito Informatisering maakt het mogelijk om ons werk sneller en beter te doen. Hun kennis van de branche, de flexibiliteit van de software en de medewerkers maakte de keuze voor Microsoft Dynamics en Verito Informatisering een logische stap."

Petra Sterenberg
Stichting voor Vluchteling-Studenten UAF

"In eerste instantie zochten wij een oplossing om ons relatiebeheer te ondersteunen. Tijdens het traject hebben wij onze scope verbreed naar een geïntegreerde oplossing voor onze verschillende processen. Deze oplossing hebben wij gevonden in de vorm van Verito Charity. Hiermee ondersteunen wij het hele logistieke proces rondom de kledinginzameling, beheren wij onze sponsoren en voeren wij onze complete financiële administratie."

Marc Vooges, Directeur
Sympany

"De samenwerking met Verito is ons, conform verwachting, goed bevallen. Dat komt doordat Verito al over een standaard oplossing beschikt voor kunstencentra en omdat Verito zich niet als leverancier opstelt maar als partner en met ons een ontwikkeltraject voor de branche is ingegaan. Ze kijken hoe het product meer betekenis kan hebben voor haar klanten, voor ons dus. De samenwerking is als een oplopende spiraal ervaren omdat je bij Verito voelt dat zij ook hun standaard willen verhogen. Ze zijn constructief, coöperatief en denken out of de box, precies wat wij nodig hebben." 

Jan van Geffen, Manager bedrijfsvoering
Kaliber Kunstenschool

"Direct al, tijdens de eerste gesprekken, werden we heel blij van wat we zagen. Alleen al de mogelijkheid om voor elk van de medewerkers een eigen dashboard in te richten, leek ons heel fijn. Maar ook de portal, met alle voordelen die dat biedt voor zowel docenten als cursisten. En als management is het natuurlijk heel waardevol om realtime inzicht te hebben in de cijfers. Dat maakt dat we veel betere prognoses kunnen maken. De goede ondersteuning van ons primaire proces, de mogelijkheid alles centraal te beheren en het feit dat het systeem AVG-proof is, die dingen bij elkaar stemden ons heel positief."

Ingrid Schröders, opleidingsmanager en plaatsvervangend directeur
Wateropleidingen

"Cursussen zijn met één actie te verplaatsen naar een andere tijd en/of accommodatie. Je pakt de cursus op en sleept deze naar waar je hem hebben wilt. Door het “inzoomen” op de cursus, is in een handomdraai detailinformatie inzichtelijk. Deze gegevens zijn vervolgens eenvoudig te bewerken."

Ralph Meijer, Coördinator ICT-projecten
Sportcentrum Olympos

"Onze samenwerking verloopt heel prettig. Ja, je blijft ook niet voor niks zo lang klant bij een organisatie, toch?" 

Monique Koenders, Projectleider KNMT
KNMT

Trots op onze klanten