Verito

Verbeterde klantinzichten én meer overzicht en efficiëntie.

Gepubliceerd op: woensdag 12 juli 2023
Categorie: Algemeen

Verbeterde klantinzichten én meer overzicht en efficiëntie.

Als operationeel verantwoordelijke wil je er zeker van zijn dat alle medewerkers optimaal kunnen werken en dat de operatie zo efficiënt mogelijk is. Maar als het gaat om klantinzicht kan soms het overzicht verloren gaan. Aan detailinformatie geen gebrek, maar wat staat precies waar? Herkenbaar? Bij Verito begrijpen we deze uitdaging en hebben een aantal functionaliteiten aan onze oplossing toegevoegd om onze klanten te helpen. In deze blog deelt Owe Loonstra, Manager Sales & Marketing, hoe dat zorgt voor meer overzicht en meer efficiëntie.

Een compleet klantbeeld met de tijdlijn

Klantinformatie die verspreid is over verschillende plekken zorgt ervoor dat je het overzicht kwijtraakt. Op de ene pagina vind je de donaties van een donateur, de facturen voor een cursist of andere klantgroep terug, op een andere pagina staat welke documenten zijn verstuurd en op een derde kun je zien wanneer er telefonisch contact is geweest. Veel van onze klanten hebben de wens geuit een algeheel beeld te kunnen krijgen van wat er speelt bij een relatie. Met onze nieuwe tijdlijnfunctionaliteit bieden we de mogelijkheid om in één oogopslag alle activiteiten per relatie te zien. Of het nu gaat om donaties, facturen, documenten of contactmomenten, alles is overzichtelijk samengebracht. Zo kun je snel zien wat de meest recente touchpoints zijn voordat je iemand belt, zonder door het hele systeem te hoeven zoeken.

Inzoomen op contactmomenten en waardevolle inzichten

Naast het totaaloverzicht op de tijdlijn, kun je ook inzoomen op specifieke touchpoints. Zo hoef je niet door het hele systeem te navigeren om bijvoorbeeld de aanleiding van een belletje te achterhalen. Bovendien kun je aan elk touchpoint een waarde toekennen. Zo levert bijvoorbeeld het aanvragen van een nieuwsbrief tien punten op, de aanschaf van een verrekijker 50 punten en de deelname aan een online cursus 25 punten. Door verschillende diensten een gewicht mee te geven, kun je een totaalwaarde bepalen voor elke persoon. Deze totaalwaarde helpt je om klanten gerichter te informeren over activiteiten die voor hen interessant kunnen zijn. Met deze aanpak brengen we niet alleen gedetailleerde informatie samen, maar bieden we ook waardevolle inzichten om klanten nog beter van dienst te kunnen zijn.

Versnelde informatie en gerichte klantbenadering

Met de tijdlijn en de touchpoints geven we organisaties de kracht om informatie sneller inzichtelijk te hebben. Dit leidt tot een completer klantbeeld en helpt je om jouw klanten sneller te helpen. Geen tijdrovende zoektochten meer, maar direct inzicht en actie. Door het overzicht en de efficiëntie die de tijdlijn biedt, kun je jouw operationele bedrijfsvoering verder optimaliseren en kosten besparen.

Meer weten?

Wil je ook profiteren van meer overzicht en verbeterde efficiëntie? Geef me een belletje op 055 534 30 06 of gebruik de mogelijkheid dat ik jou bel op een moment dat jou past.

Owe Loonstra

Bel mij voor een afspraak

Wat zeggen onze referenties?

Trots op onze klanten