Verito

  • Hoe goed kent u uw leden?

    Creëer een volledig relatiebeeld en volg hen op hun customer journey!

    Lees meer
  • Verito zoekt versterking!

    Ben jij of ken jij iemand die goed past bij Verito?

    Lees meer

Wat is uw uitdaging?

Marketeer

U bent verantwoordelijk voor het uitdenken en uitvoeren van het wervingsacties voor nieuwe leden en het behoud van de bestaande leden. U zet campagnes op, maakt analyses en selecties en bewaakt de resultaten...
lees meer

Ledenbeheer

U bewaakt de vastlegging van relaties en beantwoordt telefoontjes van uw relaties. U bent nauw betrokken bij de verwerking van de response van de campagnes en u incasseert de ledenbijdragen...
lees meer

Hoofd bedrijfsvoering

Uw organisatie levert tal van diensten aan uw leden. U bent eindverantwoordelijk voor de uitvoering hiervan. Van aanmeldingen voor evenementen en cursussen tot het faciliteren van kennisontwikkeling en netwerkvorming...
lees meer

Controller

U bent verantwoordelijk voor de financiën binnen uw vereniging. U bewaakt de binnenkomende facturen en betalingen en zorgt voor grip op de liquiditeit...
lees meer

Directeur

U bent verantwoordelijk voor de hele organisatie. U inspireert en heeft visie. U heeft behoefte aan software die u helpt om meer uit uw medewerkers te halen. Software die de productiviteit verhoogt, de samenwerking verbetert en de communicatie vereenvoudigt...
lees meer

Is er nog nieuws?

Een gepersonaliseerde leerweg? Hoe dan?

Gepubliceerd op: donderdag 18 augustus 2022
Categorie: Algemeen, Commerciële opleiders, Kunstencentra

Een gepersonaliseerde leerweg? Hoe dan?

De vraag naar een gepersonaliseerde leerweg groeit. Dat heeft effect op zowel jouw bedrijfsprocessen als opleider als op de software die dit ondersteunt. In deze blog vertelt Owe Loonstra waar je op moet letten.

Vraag naar meer flexibiliteit

Wij krijgen steeds vaker de vraag van opleiders of ze hun leeraanbod niet kunnen personaliseren. Het is overduidelijk een behoefte die leeft bij cursisten en opleiders. Een logische vraag, denken wij. Stel je biedt een Microsoft Office-leertraject aan met de modules Outlook, Word, Excel en PowerPoint. Traditioneel gezien zijn dat dezelfde vier blokken, in een vaste volgorde, tegen een standaard totaalprijs. Maar misschien weet een cursist al alles van Outlook. Of misschien heeft de cursist op dit moment te maken met een specifiek pijnpunt op het vlak van Excel, en zijn de andere drie modules wat minder urgent. Hoe mooi zou het dan zijn als je die flexibiliteit kunt bieden als opleider? Of er is een bepaald opleidingstraject van zes modules, waarvan de cursist er vier moet halen om een certificaat te behalen. Dan zou het heel fijn zijn als cursisten zelf kunnen bepalen welke vier modules ze afnemen en welke twee ze overslaan.

Flexibiliteit in bedrijfsprocessen en ondersteunende software

Vaak is het lastig voor commerciële opleiders om deze behoefte in hun bedrijfsprocessen op te nemen. Als je een standaard Microsoft Office-leertraject aanbiedt met de modules Outlook, Word, Excel en PowerPoint, weet je precies of je voldoende deelnemers hebt. Op het moment dat je de modules loskoppelt en flexibel aanbiedt, kan het voorkomen dat één module minder populair is. Daar moet je marketingafdeling dan aanvullende actie op ondernemen. Dat vraagt om heel gedetailleerde inzichten in zowel de bezetting als in de winstgevendheid van je modules. Je wil het je klant makkelijker maken, maar je wil ook de vinger aan de pols houden als het gaat om het rendement van je eigen aanbod. In een ideale wereld geeft je softwareoplossing een alert: ‘Voor module x zijn nog tien plaatsen over. Neem actie om die te vullen.’

Even sparren?

Wij zijn hard op weg om deze functionaliteit in te bouwen en laten je graag in een demo-omgeving zien hoe dat werkt. Herken je dit en wil je eens verder praten? Geef me een belletje op 055 534 30 06 of gebruik de mogelijkheid dat ik jou bel op een moment dat jou past.

Owe Loonstra

Bel mij voor een afspraak

Wat zeggen onze referenties?

Trots op onze klanten