Verito

  • Hoe goed kent u uw leden?

    Creëer een volledig relatiebeeld en volg hen op hun customer journey!

    Lees meer
  • Verito zoekt versterking!

    Ben jij of ken jij iemand die goed past bij Verito?

    Lees meer

Wat is uw uitdaging?

Marketeer

U bent verantwoordelijk voor het uitdenken en uitvoeren van het wervingsacties voor nieuwe leden en het behoud van de bestaande leden. U zet campagnes op, maakt analyses en selecties en bewaakt de resultaten...
lees meer

Ledenbeheer

U bewaakt de vastlegging van relaties en beantwoordt telefoontjes van uw relaties. U bent nauw betrokken bij de verwerking van de response van de campagnes en u incasseert de ledenbijdragen...
lees meer

Hoofd bedrijfsvoering

Uw organisatie levert tal van diensten aan uw leden. U bent eindverantwoordelijk voor de uitvoering hiervan. Van aanmeldingen voor evenementen en cursussen tot het faciliteren van kennisontwikkeling en netwerkvorming...
lees meer

Controller

U bent verantwoordelijk voor de financiën binnen uw vereniging. U bewaakt de binnenkomende facturen en betalingen en zorgt voor grip op de liquiditeit...
lees meer

Directeur

U bent verantwoordelijk voor de hele organisatie. U inspireert en heeft visie. U heeft behoefte aan software die u helpt om meer uit uw medewerkers te halen. Software die de productiviteit verhoogt, de samenwerking verbetert en de communicatie vereenvoudigt...
lees meer

Is er nog nieuws?

Dierenambulance Amsterdam succesvol over op Dynamics NAV 2017 en Verito modules

Gepubliceerd op: maandag 9 juli 2018
Categorie: Algemeen, Goede doelen

Dierenambulance Amsterdam succesvol over op Dynamics NAV 2017 en Verito modules

Dierenambulance Amsterdam heeft gekozen om over te gaan naar Microsoft Dynamics NAV 2017 en standaard Verito modules. De Dierenambulance maakte nog gebruik van een oude versie van Dynamics NAV. Met de overgang maakt Dierenambulance Amsterdam gebruik van de nieuwste Microsoft technologieën.

Deze overgang naar Dynamics NAV 2017 is recent afgerond. Dierenambulance Amsterdam en Verito Informatisering kijken positief terug op het project. De doorlooptijd was slechts vier weken!

Margje de Jong, Directeur-bestuurder Dierenambulance: ‘Binnen de Dierenambulance maken wij al lange tijd gebruik van Dynamics NAV. Wij zetten Dynamics NAV in voor de financiële administratie, het beheer van onze ritten en voor de ondersteuning van onze fondsenwerving. De versie die wij gebruikten was aan vervanging toe. Tegelijkertijd hebben wij ook onze kantoorautomatisering vernieuwd. Wij werken nu volledig in de cloud.

Een dergelijk project is voor ons ingrijpend. Je weet wat je hebt en je weet nog niet precies wat je ervoor terugkrijgt. Ook het overzetten van de gegevens die wij in de loop van de tijd hebben vastgelegd, was voor ons een belangrijk aandachtspunt. Wij kunnen nu concluderen dat dit bij Verito in goede handen is! Na de livegang constateerden wij dat een aantal processen nog ‘haperden’. De medewerkers van Verito hebben ons daarbij snel weten te helpen.

Wij zijn nu een aantal maanden live met de nieuwe Dynamics NAV versie. Na een periode van gewenning plukken wij hier nu de vruchten van. Belangrijke verbeteringen? De nieuwe user interface, het profiteren van moderne, standaard functionaliteiten en het complete relatiebeeld dat wordt opgebouwd.’


Dierenambulance Amsterdam zet Microsoft Dynamics NAV en de Verito modules in voor:

  • Rittenadministratie en -planning
  • Fondsenwerving
  • Financieel beheer
  • Rapportages


Owe Loonstra, Verito Informatisering: ‘Dierenambulance Amsterdam werkte met versie NAV 2009. Met de overgang naar NAV 2017 is onder andere een compleet nieuwe user interface geïntroduceerd. Wij zijn blij met de enthousiaste reacties van de medewerkers en vrijwilligers op deze nieuwe interface. Met deze nieuwe versie beschikt de Dierenambulance over een uitstekende basis om haar werkzaamheden de komende periode te continueren en verder uit te bouwen!’

Over Dierenambulance Amsterdam

De Dierenambulance Amsterdam is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar en inzetbaar. Een etmaal kent drie diensten. De dagdienst van 9.00 tot 18.00 uur, de avonddienst van 18.00 tot 23.00 uur en de nachtdienst van 23.00 tot 9.00 uur. Een dienst wordt uitgevoerd met één of meerdere dierenambulances met op iedere ambulance een chauffeur en een bijrijder. Beide zijn opgeleid tot dierenhulpverlener. Op de meldkamer komen alle telefoontjes binnen. Deze wordt bemand door een à twee centralisten. Alle medewerkers zijn intern opgeleid met een introductiecursus en dieren EHBO­ cursus.

Over Verito

Verito Informatisering biedt een unieke softwareoplossing voor goede doelen. De oplossingen zijn gebaseerd en volledig geïntegreerd met Microsoft Dynamics NAV en aangevuld met standaard Verito modules. Met de Verito oplossing worden alle primaire processen van goede doelen ondersteund. Van fondsenwerving tot rittenadministratie, van evenementen tot het beheer van vrijwilligers, van de financiële administratie tot het beheer van huis-aan-huis collectes.

Wilt u meer weten over Dierenambulance Amsterdam? Kijkt u dan eens op www.dierenambulance-amsterdam.nl. Benieuwd naar de oplossing die de Dierenambulance gebruikt? Neemt u dan contact op met Verito via (055) 534 30 06 of via sales@verito.nl.

Wat zeggen onze referenties?

Trots op onze klanten